2013. július 17., szerda

Even easier strength 7_17/07

Bemelegítés

Kézenállás gyakorlása falnál

Húzódzkodás: 6x1 (24,28,30,32,34,36kg)

Kézenállásban nyomás falnál: 6x1 - egyre szűkülő fogás

Híd: séta le majd fel falnál; egylábas híd gyakorlás

Trifecta

Kézenállás megint jó volt. Ismét sikerült egyszer elcsípnem a dolgot, és fal nélkül tartani magam.
Húzódzkodás váratlanul jó volt. Ugye a normál napokon nem szakadok meg a 2x5-ökben, viszont sosem érzem azt az átütő erőt. Most viszont éreztem. Nem maxra mentem, első 6x1-es napon ez parádé volt. Majd szépen lépkedek feljebb legközelebb (szenvedősen 38 vagy 40 is meglett volna)
Kézenállásban nyomás teljesen szűk fogásban majdnem megvolt a teljes leengedés. Már nagyon közel vagyok.
Hídnál eddig ajtófélfánál próbálkoztam, ahol rá tudok fogni, és ezzel szerintem könnyebb a mozdulat. Rápróbáltam ajtónál is, és ott is ment.
Egylábas hídhoz még kevés vagyok. Ballal nem működött, jobb lábnál egy csúnyácska fél ismétlést összehoztam.

Egyre jobban mennek a dolgok, és ez egyre jobban feldobja a napjaimat. Még akkor is, ha épp nem edzésről van szó.
Tetszik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése