2013. július 16., kedd

Even easier strength 6_16/07

Bemelegítés

Kézenállás gyakorlás falnál

Húzódzkodás: 16kg - 2x5

Kézenállásban nyomás falnál, szűkebben: 2x5

Front lever rávezető - hajlított lábakkal

Elbow lever

Trifecta csavarás

A jobb vállamban meló közben éreztem vmi zizit, ami délutánra kicsit érzékenyebb lett. Viszont szerencsére csak olyan mozgástartományban érzem, ami gyakorlás közben nem volt érintett. Hiába a húzódzkodás és HSPU, itt vhogy semmi nem éreztem.
Kézenállásban nem brillíroztam, de az egyik sor vége felé félig leengedtem, majd ki is nyomtam magam. Ilyen még nem volt, szóval mosolyogtam.
A többi dolog meg egyszerűen ment. Hatodik nap, de a húzódzkodásnál még a kirobbanó formát nem érzem. Persze aggodalom nincs ;-)
Elbow lever így még nem ment. Pár másodpercig össze is vannak zárva a lábak, viszont szerintem túlságosan előrebillenek. Nem baj, javulni fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése