2012. július 31., kedd

2012.07.31. kedd

Elkezdtem a munkát az új elképzelések szerint.

A: Húzódzkodás: 2x5

B1: Fekvőtámasz ujjakon ajtónál: 2x5
B2: Kétkezes függeszkedés: 3x30"

C: Fekvőtámasz egyik kéz bellen (Fegyenc I/7): 1x 10-10

D: Fegyenc I. guggolás 1. lépés: 2x20

E: Haskerék térden: 2x10

F: Swing: 24kg - 2x15, 1x8

Kreáltam magamnak egy új szisztémát, és aszerint kezdtem el a munkát.
Húzódzkodás: easy strength alapon 2x5, 5x2, 3x3, 6x1-es napok plusz súllyal
Fekvőtámasz: az egyes edzésnapokon különböző terhelés, egyik nap 3. lépés, másik nap az 5. lépés, stb...persze Fegyenc I. alapján
Guggolás: mivel a bal csípőmmel nincs értelme komoly munkának, ezért elkezdtem a Fegyenc alapján dolgozni. Hátha lesz változás. Ahogy korábban kifejtettem, fájdalom nincs, csak fura, nem teljes mozgástartományra vagyok képes, és szerencsére józan ésszel inkább nem gyötröm, pedig pistoloznék rendesen.

A legnagyobb fókuszban továbbra is a húzódzkodás persze!

Swing: a 3. sornál elszabadult a gyerkőc, és megindult felém, így jobbnak láttam, hogy nem bohóckodok fejmagasságban egy vasgolyóval ;-). Így sikerült csak 8 ism.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése