2009. augusztus 31., hétfő

MáT edzése:

Bemelegítés+váll rehab (circuit #1)
Fekvenyomás egykezes súllyal (súlyzó csak az egyik kézben):
20kg - 10@; 25kg - 10@; 30kg - 8@; 35kg - 2 x 5@

"The Bear" (Ákost, Misit is nekiugrasztottam...imádták)

20-30-40-50kg (az 5. kört lecsaltuk, mert kivoltunk, és inkább hasaztunk)

Has: 3kör
10 x haskerék térden
10@ russian twist 10kg-os tárcsával

Az egészet "lefojtottam" egy leg matrix-szal...nem akartam, mert holnap megint foci, de Traxi "felhúzott" az idejével, ami 2mp-vel jobb az eddigi PR-emnél.
Végül 31" javítva 2'02"-őt csináltam.

2 megjegyzés:

  1. a váll rehabos gyakorlatokkal még korábban szemezgettem.
    1. szimpatikusak voltak edzés előtti bemelegítésbe beépítve
    2. mellről nyomásnál, lökésnél kiakasztásnál nem vészesen, de fájt a vállam
    Youtube-on találtam a DieselCrew.com shoulder rehab-ját, és azt kezdtem csinálgatni.
    Lacee, nálad is olvastam a váll rehab-ot, meg látom a DieselCrew linket is...csak nem te is ezt csinálod?

    ...ja, lehet csak fejben alakult úgy, de nem fáj azóta a vállam, lekopogom...lehet véletlen, de akkor is lökés pluszban, hogy csináljam tovább

    VálaszTörlés
  2. Gilmat, van benne az meg még egy-két pitty-putty:)

    VálaszTörlés