2012. június 21., csütörtök

2012.06.21. csüt.

Én is nyaralni voltam ebben a hőségben a Balcsin, ezért is volt a szünet a blogban, és a gyakorlásokban is. Bár gyerkőc cipelés volt keményen, szóval nem tunyultam teljesen.

Ma ismét nekiestem a "feladataimnak" bár tetőtérben 32 fokban ez nem egyszerű mutatvány, szóval softul, de igen jólesően adtam elő.

Nem részletezem nagyon. A bemelegítéses dolgok (Z, SMR, Trifecta) után volt összesen 40x taktikai húzódzkodás 8x5 bontásban, és a szünetekben toltam a korrekciókat, boka mobility-t.
Majd fegyenc II. fogáserősítés, majd normál fekvőtámaszok, majd KB deadlift, majd haskerék, majd kis SMR.
Igyekszem rendszert hozni a dolgokba ismét. Csúcs erőben természetesen nem vagyok, de tudom, hogy hol tartottam, és azt pár hónap alatt ismét el tudom érni.

A hőségnek meg fákjú :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése