2013. szeptember 10., kedd

Even easier stregth 26+27

Ismét csak röviden és összegfoglalva postolok.

A 26. nap a 2x5-ökkel lement szépen, és jól felfrissített. A fura az volt, h a szabadság alatti másfél hétben csak egy-egy játszótéren, és alig húzódzkodtam, de így is könnyedén ment most a 2x5 22kg-val.

A 27. nap a 6x1-es volt. Szintén tartottam tőle, hogy megy majd, de ebben a programban rekordot húztam, és még maradt benne egy kevés. Az uccsó széria 42kg-val volt.
Ezenkívül csak a szokásos kötelezőket toltam. Kézenállás tartás már nagyon jól megy, a mozdulat megfogása nem mindig megy jól.
Kézenállásban nyomásban már vadultam. Ment teljesen szűken az egy ismétlés, illetve nyomtam még úgy, hogy az egyik kezem emelvényen, de már távolabb volt. Hát így is ment.
Ma vhogy ott volt az erő a tárban...

3 megjegyzés:

  1. Igen jó!!! GRAT!!!
    Néha rá kell pihenni:) Van ,hogy vmit én se csinálok egy két hétig utána meg patentul megy :)

    VálaszTörlés
  2. Én is örültem az eredménynek, viszont annak nem, h csinálok egy programot, és kell közben tartanom egy kényszerpihenőt, ráadásul másfél hetet.
    Nekem amúgy nem szokott bejönni a teljesen inaktív pihi, csak legyengülök.

    Most mondjuk játszótereken párszor szabadtestsúllyal húzódzkodtam, illetve minden nap rengetegszer gyakoroltam a szabadon kézenállást. Az azért mindent megmozgat, kell erő is, nem csak egyensúly, szóval szerintem az a titok nyitja.

    VálaszTörlés
  3. Aha...elgondolkodtató ez a szabad kézenállásos téma...

    VálaszTörlés